Klacht: directe vlucht blijkt indirect en prijzen kloppen niet

op 19 april 2017 over Vliegwinkel.nl in de categorie Online Vliegtickets

Hallo,

Ik wilde gisteren een vliegticket boeken van Tanger naar amsterdam en zag op de site van vliegwinkel dat een vlucht van tanger naar rotterdam €90 is exclusief bagage en boekingskosten. Toen ik wil afrekenen bleek de ticket opeens € 146 euro te zijn exclusief bagage en boekingskosten. Nou een halve dagje gewacht en vliegwinkel.nl opnieuw bezocht en zie dat de prijs van de zelfde vlucht nog steeds op € 90 staat. Dus ik wil weer boeken en bij afrekenen blijkt de prijs dit keer opeens €160 te zijn. En de ticket die ik oorspronkelijk wilde bleek inmiddels duurder te zijn dus heb hierdoor schade opgelopen.

Gebeld met vliegwinkel en kreeg ene Rochelle aan de lijn die best arrogant was en deed alsof de fout bij mij lag en kon mij niet helpen.

Ik heb noodgedwonge een andere vlucht geboekt, namelijk een dag later van tanger naar amsterdam. Op vliegwinkel staat aangegeven dat dit een directe vlucht is. Maar ik heb voor de zekerheid toch maar gecheckt op schiphol.nl en jaaa hoor het blijkt een indirecte vlucht te zijn.

Excuses in eerste plaats en een compesatie.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vliegwinkel.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Vliegwinkel.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vliegwinkel.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vliegwinkel.nl

Heeft op 26 april 2017 om 10:50 geantwoord