Klacht: DIOR lipstick kapot geleverd, ICI PARIS service (=NUL) & om te huilen!

op 13 september 2017 over ICI Paris XL in de categorie Parfumerie winkels

Zaterdag bij ICI online een Dior lipstick gekocht en dinsdag, gister dus geleverd. Eenmaal de doos geopend bleek de lipstick kapot. Draaide niet open en bodem valt eruit. Gebeld met ICI en ik moest maar “even” terug naar een ICI winkel. Het begrip “even” is voor mij 25 kilometer(!) enkele reis. Ofwel…50 kilometer reizen met de auto plus q-park parkeertarief €1,00 per 15 min?!

Geen optie dus. Toen vertelde mevrouw dat ik naar een DHL post moest echter deze is ook 10 km verderop. Post.nl die wel in de buurt zit ging men NIET mee akkoord. Er werd verteld maar “even” een nieuwe lipstickte bestellen die ik dan wel weer “even” zelf moest betalen. €34.15 Kapot dus NOG een keer €35,00 betalen. Het geld wordt pas na ontvangst (5 dagen) vd kapotte na ca. twee weken ?! gestorneerd op mn rekening. Toen ik vroeg hoe hun retour werkte moest ik ook nog een formulier zoeken en bellen naar die afdeling. Na de link moest ik die ook nog “even” zelf printen.

Wat is dit voor butt service ICI?! Je betaalt behoorlijk. krijgt een kapot item en jullie eigen KLANT zet je de hele middag aan het werk?! 3 x gebeld en heel lang in de wacht, 2x betalen ofwel €70,00 en bidden dat je geld ooit terugkomt. Of ik zelf het formulier wil zoeken en “even” uitprinten en tot slot 10 kilometer fietsen om JULLIE kapotte item terug te brengen?!

ZO ga je niet met je klanten om. Je zet de gedupeerde klant aan het werk en zij mogen ook nog eens dubbel betalen en weken wachten om hun geld.

Koop hier aub nimmer mensen, de ICI PARIS XL service is om te huilen!!

Kapotte lipstick weggooien zodat ik niet zelf meer hoef te ;

bellen naar ICI
retourformulieren te printen,
10 kilometer storm fietsen trotseren voor een kapotte lippenstift
& zo spoedig mogelijk geld retour voor die kapotte lipstick.

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ICI Paris XL

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ICI Paris XL nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Claire-27