Klacht: Dino boek en plaatjes.

op 03 juli 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik ben waarschijnlijk de zoveelste klant die erg teleurgesteld is over deze aktie. Als je zo”n aktie begint, kun je verwachten dat er heel veel enthousiaste kinderen, kleinkinderen en ouders zijn. Maar wat een grote teleurstelling. De Dino boeken waren zo uitverkocht en de plaatjes ook. Je koopt toch de artikelen waar je extra plaatjes bij krijgt. Bij de kassa hoor je dan dat er geen plaatjes meer zijn. Op de site lees je dat ze waarschijnlijk, de boeken, 28 juni weer te krijgen zijn. Niet dus. Het persoepel zegt iedere keer misschien deze week. Als je vraagt kan je je naam doorgeven zodat als ze er zijn 1 op zij zetten. Dan krijg je een nors antwoord, nee!! Een brilletje voor niks gekocht en waar moeten ze al die plaatjes in bewaren? We zijn eigenlijk niet alleen teleurgesteld maar ook boos. Hoop dat er alsnog een oplossing komt voor deze teleurstellende aktie.

De meeste acties zijn een succes. Met name voor de kinderen is het een feest als je met de kleine verrassingen thuiskomt die ze netjes sparen.

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Effen