Klacht: DinerCadeau verlopen geld weg ??

op 01 juli 2020 over Diner Cadeau in de categorie Waardebonnen- en voucher aanbieders

DinerCadeau verlopen geld weg ??
Mijn vrouw krijgt 2 kaarten, met vermoedelijk een flink bedrag er op. Ze kan door hele vervelende omstandigheden er geen gebruik van maken, tot een paar weken geleden. Ze werd 50 en nam haar 5 kinderen en mij mee naar een restaurant. En kon toen niet betalen, verlopen. En nu ook geen saldo meer zien.
————–
Dit is wat Diner haar nu aanbiedt:
Omdat wij begrijpen dat het een vervelende situatie is, willen wij u kosteloos een Diner Kortingskaart aanbieden. Hiermee kunt u een jaar lang een onbeperkt aantal keer bij aangesloten restaurants dineren of lunchen met een korting van 25 procent op de totaal rekening tot een maximum van vier personen. De Diner Kortingskaart heeft een winkelwaarde van €34,95.
————-
Ongelofelijk dat dit allemaal kan en mag in dit land. Geld in je zak steken wat iemand anders cadeau doet en dan kosteloos een kortingsbon aanbieden.

Zodra DinerCadeau de 2 kaarten met een jaar verlengt worden.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Diner Cadeau

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diner Cadeau nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Serge2005