Klacht: Diner voucher

Albert071965 op 21 september 2021 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

De dinervouchers van Fletscher Hotels-Restaurants dienen van te voren betaald te worden, alvorens een keuze voor een restaurant gepleegd kan worden en vervolgens de reservering gemaakt kan worden op basis van beschikbaar. Dit staat duidelijk in de voorwaarden omschreven. Voor zover dan ook ben ik met Fletcher mee, echter wanneer je geen reservering kan maken op een dag wanneer je in een van hun hotels verblijft is het jammer voor de koper en dank u voor Fletcher, want de voucher kan niet terugbetaald worden, dit staat immers in de voorwaarden. Jammer dat ik een hotel geboekt heb voor 5 dagen, anders had ik zeker een ander hotel geboekt, dit is op zijn zachtst gezegd niet klant georiënteerd, als Fletcher-Hotels in haar voorwaarden aangeeft, welke periodes er sowieso geen beschikbaarheid is had ik de voucher niet aangeschaft. Dit is wel een hele bijzondere manier van klantenbinding en getuigt niet echt van enig fatsoen of moraliteit.
Dus Fletcher ik hoop dat u mij terwille kan zijn en toch een geste wilt maken.

Ik ben tevreden met een mogelijkheid om de voucher te retourneren en mijn geld terug te ontvangen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Albert071965