Klacht: diner

op 19 september 2016 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Na twee keer in zeer korte tijd gelogeerd te hebben in een van uw hotels het volgende:

Kamers zeer goed.
Eten minder twee keer slecht.
Gelogeerd in hotel Haarlem en hotel Goes.
Dit was voor ons een grote teleurstelling.
Wij verheugen ons altijd op het diner maar dit was in twee gevallen zeer slecht.
Dit was voor ons een grote teleurstelling.

Sorry, maar ik moest dit even kwijt.

Hartelijke groet

Leny Krispijn

Landrestraat 871 2551 Den Haag

Gewenste Oplossing:

Dat het eten goed is.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Leentje2