Klacht: Digitenne ontvanger niet te activeren

Mel76 op 23 februari 2021 over Digitenne in de categorie Digitale TV

Sinds augustus 2020 al met de KPN bezig om voor mijn vader een nieuwe digitenne ontvanger te ontvangen. De ontvanger welke hij heeft gekregen krijgen wij niet geactiveerd. Uiteindelijk na heel veel telefonische meldingen in december 2020 een klacht ingediend. Ik werd na 1 dag al opgebeld dat ze natuurlijk het gingen oplossen. Mijn vader zou gelijk een nieuwe ontvanger toegestuurd krijgen. Het is inmiddels februari 2021 en nog steeds geen ontvanger ontvangen. Wij zouden er inmiddels denk ik al een stuk of 5 moeten toegestuurd hebben gekregen. Ik heb er in ieder geval niet 1 ontvangen!!!! Ook houden ze geen bel historie bij dus ze kunnen geen enkel telefoontje van je terugvinden dus je moet steeds je verhaal opnieuw doen.
Mijn vader betaald nu dus sinds augustus voor PIET SNOT voor zijn digitenne en het PROBLEEM IS NOG STEEDS NIET OPGELOST!!!! KPN SCHAAM JE!!!!

Als het probleem opgelost is en mijn vader weer digitenne kan kijken.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digitenne

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digitenne nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mel76