Klacht: Digitenne door blijven berekenen ondanks overstap

op 16 januari 2014 over KPN Internet in de categorie Internetproviders

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks dat ik als vaste klant ben ingegaan op een nieuw aanbod, namelijk de interactieve televisie en ik vervolgens braaf het Digitenne-kastje heb teruggestuurd, bleef naast het nieuwe abonnement de Digitenne doorberekend worden!

Gewenste Oplossing:

Met in ieder geval excuses en evt. een kleine tegemoetkoming. Daarnaast moet er een oplossing verzonnen worden om klanten niet onnodig dubbel te laten betalen!

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Internet

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Internet nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jona P