Klacht: Digitale tijdschriften ongevraagd verwijderd

op 12 juli 2017 over Sanoma in de categorie Media

Ik heb sinds eind 2013 veel digitale tijdschriften GEKOCHT. Nooit een papieren versie. Dus het waren geen “gratis” digitale tijdschriten als extra service bij een papieren abo. Juist omdat de voorwaarden waren dat je je gekochte tijdschrift ALTIJD weer kon herladen op de app van Tijdschrift.nl in mijn geval. Nu zijn sinds de update zomaar al mijn tijdschriften ouder dan 3 maanden verdwenen.
Ik heb van Sanoma al op mijn klacht een antwoord gekregen. Ze hebben de voorwaarden veranderd. (Online gezocht. Niets over te vinden) Nou daar kan je het dan mee doen. Totaal klantonvriendelijk. Die tijdschriften heb ik onder de oude voorwaarden aangeschaft. Dan is het wel zeer onbeschoft om dat zo maar even te veranderen. Het is voor mij een enorme financiële strop.

Gewoon al mijn oude digitale tijdschriften terug. Alle die ik via digitaal abonnement, itunes of los heb aangeschaft.
En niet alleen voor mij. Kijk maar eens in de appstore hoeveel mensen zich rotgeschrokken zijn dat Sanoma zo\' n rare beslissing neemt.
En de mensen die zo veel tijdschriften kwijt zijn, zijn nou juist de mensen die de laatste jaren bij een slecht werkende app NIET afgehaakt zijn. Trouwe klanten dus. En die worden zo behandeld? Hoe bedenk je het.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

Reactie van de melder van de klacht Marion Van Douwen

1 jaar geleden - Inmiddels gehoord dat Sanoma mijn klacht niet in behandeling neemt. Zo zie je hoe Sanoma zijn trouwe klanten behandelt. Inmiddels de veranderde voorwaarden wel op internet gevonden. Dus je kunt zomaar je voorwaarden veranderen waardoor vele klanten gedupeerd worden. Een paar honderd tijdschriften aangeschaft onder de oude voorwaarden. (Tijdschriften altijd te downloaden) Ik vind het oplichterij.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 22 maart 2018 om 10:39 geantwoord

Geachte mevrouw van Douwen,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Sanoma Webcare Team.

Heeft op 23 maart 2018 om 05:36 geantwoord

Er is geen oplossing geboden

Reactie van de melder van de klacht Marion Van Douwen

3 maanden geleden - Al na 8 maanden een reactie! Er is geen enkel contact met Sanoma geweest over deze klacht van mij bij Klacht.nl. En dan krijg ik opeens een bericht vanmorgen dat mijn klacht in behandeling is genomen en even later dat het opgelost is? O ja? En opeens staat er dan bij mijn klacht OPGELOST. Krijg je toch een beetje het idee dat ze wat positiefs hebben gedaan met mijn klacht. Helaas niets, totaal niets...... O ja en ik mag contact opnemen met het Sanoma Webcare team. Hoe dan? Via de Klantenservice? Service???

Alle klachten die gemeld zijn door Marion Van Douwen