Klacht: Digitale tijdschriften kwijt

op 02 oktober 2017 over Sanoma in de categorie Media

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 01 november 2017 om 17:06 geantwoord

Geachte heer Arkema,

Wij ontvingen uw bericht omtrent de digitale edities van de Tijdschrift.nl app. Graag informeren we u verder.

Onlangs zijn we bij Tijdschrift.nl overgegaan op de nieuwe Tijdschrift 2.0 app. In de nieuwe app Tijdschrift 2.0 kunt u enkel de digitale edities van maximaal drie maanden; na lancering (9 juli 2017); terug downloaden. Dit heeft te maken met het feit dat er wordt betaald voor de licenties van digitale tijdschriften. Het is mogelijk dat de licentie van deze tijdschriften verloopt. Een en ander hierover staat ook in onze leveringsvoorwaarden vermeld.

De edities van Autoweek, Donald Duck, Libelle, LINDA., Margriet & vtwonen worden wel weer met terugwerkende kracht tot begin 2016 toegevoegd aan uw account, indien u hier een actief abonnement op heeft. Daarnaast zijn enkele externe uitgevers waaronder New Skool Media helaas gestopt met het aanbieden van digitale tijdschriften via Tijdschrift.nl voor abonnees. Derhalve kunnen we deze tijdschriften niet meer leveren via Tijdschrift.nl.

Onze welgemeende excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groeten,

Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Roland.Arkema