Klacht: Pakket nooit ontvangen

op 20 december 2013 over Digimo media in de categorie Media

Proefpakket besteld via link Facebook.
Wel bevestiging van betaling van mijn bank aan
Stichting targetmedia.
Pakket nooit ontvangen

Geld terug want vertrouwen is weg

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Digimo media

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Digimo media over deze klacht.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Digimo media nog niet in behandeling is genomen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Digimo media in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Digimo media een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Digimo media

Heeft op 23 januari 2014 om 14:12 geantwoord

het bewuste pakket is enkele dagen te laat geleverd wegens overweldigende interesse. Na het in behandeling nemen van de klacht, op 23-1 via de mail hebben we een mail van haar ontvangen met de melding. dit is door de directie opgelost dhr R. de Groot COO

quote van betreffende consument
Dit is al heel lang niet meer van toepassing. Heb de klacht ook verwijderd de dag van ontvangst.

Mvg yvonne

> Op 23 jan. 2014 om 10:44 heeft Digimo media <rocco.degroot@digimomedia.nl> het volgende geschreven:
> We hebben uw klacht, getiteld "Pakket nooit ontvangen" in behandeling genomen.
> Bekijk hier uw klacht: https://www.klacht.nl/wp-admin/index.php?alurl=true&alu=fe9fc81a4898d6d3a247821b80e3a814&alui=3335490caf2db4d94a3692d4f0326ea0&alue=328888919a36d1e9409fb4bea6a62499&alr=https://www.klacht.nl/wp-admin/admin.php?page=gdcs-panel-user-posts-list%26view=291011

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne Breed