Klacht: Dieven!

op 26 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb gelogeerd in Fletcher hotel den Haag. En was me horloge vergeten in de kamer. Ik heb hierover dezelfde dag gebeld. En er werd gezegd dat hij gevonden was. Dat hij in een kluis bewaard is. En dat ze hem zouden sturen. Ik zou hierover een dag later terug gebeld worden. Dat is niet gebeurt. Heb zelf 7x gebeld en kreeg 7 x te horen dat het geregeld zou worden. Nu een paar maanden later. En na 7x gebeld te hebben komt de manager mij vertellen. Dat de horloge nooit gevonden is. En dat hierover nergens een aantekening staat. Ik denk zelf dat na een paar maanden het personeel zelf de horloge heeft gehouden. Omdat hij in het begin wel gevonden was. Mijn les hieruit is denk om je spullen want wanneer je iets vergeet in Fletcher hotel DEN HAAG. Geven ze je het NIET TERUG!!! Tevens neem geen telefonisch contact met ze op. Schrijf e-mails. Voor bewijzen!!

Een COMPENSATIE?

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

2 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Fletcher Hotel den haag zijn Dieven