Klacht: Dieven!

op 26 juli 2017 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Ik heb gelogeerd in Fletcher hotel den Haag. En was me horloge vergeten in de kamer. Ik heb hierover dezelfde dag gebeld. En er werd gezegd dat hij gevonden was. Dat hij in een kluis bewaard is. En dat ze hem zouden sturen. Ik zou hierover een dag later terug gebeld worden. Dat is niet gebeurt. Heb zelf 7x gebeld en kreeg 7 x te horen dat het geregeld zou worden. Nu een paar maanden later. En na 7x gebeld te hebben komt de manager mij vertellen. Dat de horloge nooit gevonden is. En dat hierover nergens een aantekening staat. Ik denk zelf dat na een paar maanden het personeel zelf de horloge heeft gehouden. Omdat hij in het begin wel gevonden was. Mijn les hieruit is denk om je spullen want wanneer je iets vergeet in Fletcher hotel DEN HAAG. Geven ze je het NIET TERUG!!! Tevens neem geen telefonisch contact met ze op. Schrijf e-mails. Voor bewijzen!!

Een COMPENSATIE?

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Fletcher Hotels

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Fletcher Hotels nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Fletcher Hotels een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Fletcher Hotels

Heeft op 19 april 2018 om 11:46 geantwoord

Geachte heermevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw melding op de website www.klacht.nl.
Helaas is het niet haalbaar om op elke melding inhoudelijk in te gaan via deze website.
Wij zouden u echter wel heel graag verder willen helpen.
Daarom verzoeken wij u ook vriendelijk een e-mail te sturen naar ons Contact and Support Center via e-mail adres receptie@fletcher.nl.

Alvast bij voorbaat dank.

Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door Fletcher Hotel den haag zijn Dieven