Klacht: Dieronvriendelijk en karig ontbijt.

[email protected] op 30 juni 2020 over Fletcher Hotels in de categorie Hotels

Wij zijn zojuist teruggekomen van 4 dagen Fletcher Duinhotel in Burgh Haamstede. Een ervaring die ons erg tegen viel. Het hotel is erg gedateerd.
De kamer was oud,daar valt mee te leven,maar er was ook geen klein koelkastje of koffie voorziening op de kamer aanwezig.
Door ons was juist dit hotel gekozen omdat onze hond daar welkom was. Met de hond mochten wij echter niet binnen iets nuttigen, zodat dit enkel buiten kon. Omdat er ook geen overkapping was moest je of op de kamer of in het dorp wat ver weg lag wat gaan drinken. Hiervoor betaal je wel per nacht 15€ voor de hond!

Verder was er geen ontbijtbuffet ivm Corona, maar diende je van tevoren aan te geven wat voor soort ontbijt je wilde hebben. Op zich was het ontbijt voldoende maar erg weinig en als je iets extra erbij vroeg, zoals een tomaatje of bakje sla moest je er extra voor betalen. Dit zijn wij niet gewend van jullie keten. Bij een buffet kun je naar believen pakken en heb je meer keuze.

Al met al vind ik dat wij veel te veel heb moeten betalen voor niet zo een best hotel…jammer..,in ieder geval overwegen we, vanwege deze ervaring om geen gebruik meer te maken van jullie keten.
Vandaar dit schrijven,hopende op een antwoord.
Met vriendelijk groet nel ter Haar.

Dat mijn klacht serieus bevonden wordt en er duidelijk omschreven staat wat een hotel met hond precies inhoudt en omdat ik vind dat ik teveel heb moeten betalen een compensatie.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

2 jaren geleden - Een reactie op facebook

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Fletcher Hotels in behandeling genomen

Bericht van Fletcher Hotels

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Ter Haat, Hartelijk dank voor uw melding welke wij hebben ontvangen via de website klacht.nl. Wij hebben uw melding zojuist doorgestuurd naar onze afdeling Gastensupport. Zij zullen uw melding in behandeling nemen en u zo snel mogelijk voorzien van een reactie per mail. Met vriendelijke groet, Team Fletcher Hotels

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]