Klacht: dierentuin kaartjes

op 17 juli 2017 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Wij hebben 6 dierentuin kaartjes van de kruidvat gekocht. Deze wilde ik zaterdag 15/7 activeren zodat wij zondag 16/7 met de familie naar de aqua zoo friesland konden gaan. Op de site van kruidvat kon je via een link naar de pagina van de dierentuin actie om deze kaarten te activeren. Helaas werkte de link niet meer. Later op de dag op nieuw geprobeerd maar weer geen resultaat. Dus zondag ochtend vroeg uit bed om de kaartjes te activeren en weer werkte de link niet, dit hebben wij meerdere malen tussen 8.00 en 12.00 geprobeerd maar helaas de link werkte op geen enkele manier.

Nu beweerd kruidvat dat hun site zondag ochtend het even niet gedaan heeft. Nou de site werkte prima, maar de link van de dierentuin actie niet. Want we hebben het hele weekend meerdere pogingen gedaan, tevergeefs.

Als we nieuwe kaarten voor de aqua zoo krijgen.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijedvp