Klacht: Ze hebben me bedrogen!

Selinaaselinaa_ op 03 april 2025 over Dierenarts-specialisten De Kompaan in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik zal is vanaf begin vertellen wat er vandaag allemaal is gebeurt
Wij zijn vandaag met onze kat kitty naar dierenkliniek den ham geweest
Want onze kat is daar geopereerd aan een tumor bij zijn darm en er is een stukje darm weggehaald
Ik merkte deze dagen dat kitty ze buik dikker werd
Dus we hadden een afspraak in den ham voor een consult
Echter heeft den Ham aan gegeven dat ze niks voor ons konden betekenen dat kitty met spoed chemotherapie moest ondergaan
Dus we kregen een doorverwijzing naar de kompaan in Ommen
We hebben de telefoon nummer van Ommen van den ham gekregen
Dus we hebben netjes gebeld en verteld wat er aan de hand is en dat we een afspraak willen en of een termijn betaling goed was
Mevrouw de praktijk manager vroeg de patiënten kaart en zei dat donderdag 15:30 prima was
Ook vroeg ze of we nog een open staande bedrag hadden bij de dierenkliniek in den ham en toen zei ik dat de kat op mijn kennis ze naam staat en dat hij nog rond de €300 heeft open staan
En dat was geen probleem ze zei dat we bij aankomst donderdag €97 moesten betalen en de andere €97 de andere maand
Echter onderbrak mevrouw toen al meerdere keren van als we geen geld hebben dat we het maar moeten zeggen
Wat er toen gebeurde we hangden allebei op afspraak is gemaakt
Over een half uur bel ik weer omdat ik iets ben vergeten te vragen
Word ik door verbonden met de praktijk manager
En mevrouw gaat in 1 keer schreeuwend agressief tegen ons te keer en scheld ze ons helemaal uit met dat wij sukkels zijn
Ze zegt dat ik haar heb misleidt ?
Dus ik zeg pardon?? Misleidt wat bedoelt u daarmee zeg ik
Ze zegt ja je hebt niet verteld dat je onder bewind staat en je had niks open zei je bij den ham en de dierenkliniek den ham adviseert volgens haar zegt ze dat de kat per direct moet laten ingeslapen worden en ik sta met mijn mond open aan de telefoon met de vraag mevrouw?? Wat zegt u allemaal???
Dierenkliniek den ham heeft ten eerste niks gezegd over inslapen ze hebben eerst een chemo therapie gezegd en als dat niet hielp dan pas inslapen en ten 2 de ik ben niet verplicht om te zeggen dat ik onder bewind sta want de kat staat op mijn kennis ze naam en ik heb al van te voren aan gegeven dat de kat op mijn kennis ze naam staat dus eigenlijk heeft de praktijk manager mij misleidt!! Ik probeer mevrouw te vertellen dat ik haar niet heb misleidt en dat ik mijn financiën zelf beheer en schulden vrij ben probeer ik haar te vertellen en dat de kat op me kennis ze naam staat en de praktijk manager onderbreekt mij en gaat schreeuwend tegen mij te keer ze luistert niet en op een gegeven moment pakt mijn moeder ze telefoon en zegt tegen de praktijk manager u moet is even luisteren zo werkt dat niet wat u doet en mevrouw hangt zomaar in onze gezicht op
Ik ben in shok wat we vandaag hebben mee gemaakt die praktijk manager is niet goed bij haar hoofd volgens mij moet ze met spoed opgenomen worden in een GGZ kliniek want ik ben hier niet van gediend dat er zo asociaal met een klant word om gegaan en dat een klant zo hard word bedrogen en opgelicht terwijl er eerst een afspraak word gemaakt en vervolgens word geannuleerd ik heb ook overal bewijs van er zijn spraak memo’s ik heb de e-mail als bewijs

De praktijk manager heeft duidelijk laten zien vandaag dat wanneer ze de bewindvoerder hoorde dat ze helemaal bang was om geen geld te krijgen dat ze daarom zo’n gedrag vertoond heeft
Nou ik kan je zeggen mevrouw ik mag dan wel onder bewind staan maar ik krijg me inkomen zelf en heb geen schulden meer
En ik betaal al mijn rekeningen zelf bij de dierenartsen
Als u had geluisterd netjes had ik dit kunnen vertellen maar u luisterde totaal niet

En nogmaals mijn kat staat op mijn kennis ze naam en hij verdiend ook een super goeie inkomen boven de €2500
Dus dat u vandaag ons zo hard na beneden heeft gehaald en ons zo hard heeft bedrogen is echt super erg wat u heeft gedaan
Ik ben hier niet van gediend en ik ga hier werk van maken ik zal een rechtzaak openen
Ik probeer het eerst met een klacht op te lossen!
Ik wil dat er een gesprek plaats vind
Ik ben hier echt niet van gediend hoe u naar mij heeft gedaan ik zal ook langs komen als u de telefoon weer ophangt want dit is toch niet normaal!!! Zo onprofessioneel
Ik heb dit nog nooit mee gemaakt
Die mevrouw is echt niet goed wijs

Gewenste Oplossing:

Dat ze mij kat als Dierenspecialist zien en dat ze hun afspraak na komen wat ze op de e-mail hebben beloofd en ik verwacht ook een excuses!
En een gesprek op hun praktijk!
Want dit kan zo echt niet

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dierenarts-specialisten De Kompaan over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Selinaaselinaa_