Klacht: Dierendagpakket 2017

op 01 oktober 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een klacht over het feit dat ik om 10.45u in de Pets Place was om een gratis dierendagpakket op te halen en ik weer misgrijp. Ik heb een eigen Cattery met een aantal katten en kom dus regelmatig in de Pets Place. Ik ben dan ook een vaste en goede klant bij ze en dan zo vroeg ’s ochtends zijn alle pakketten al weer weg. Dan zijn er naar mijn idee veel te weinig pakketten geweest voor zo’n groots aangekondigde actie. Vind ik niet kunnen.

Gewenste Oplossing:

Zorg ervoor dat in ieder geval de vaste klanten voorrang hebben op zo'n pakket. En dat niet al die koopjesjagers die bijna nooit bij de Pets Place komen, en die om 08.30u al voor de deur liggen, er met zo'n pakket vandoor gaan. Dat moet toch niet de bedoeling zijn van zo'n actie.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:36 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant laten weten dat onze Dierendagactie zo succesvol was, dat alle pakketten binnen no-time op waren. Een aantal winkel heeft nog wat alternatieve pakketjes samengesteld, maar met een lagere waarde dan wij hebben beloofd (€ 25,00). We begrijpen de teleurstelling en nemen alle feedback dan ook mee voor een volgende actie.

Alle klachten die gemeld zijn door Ako1969