Klacht: dierendag pakket

op 30 september 2017 over Pets Place in de categorie Dierenwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ook ik viste wederom achter het net met het dierendag pakket!
Tevens was de aanbieding felix maaltijd zakjes niet aanwezig, ik heb deze besteld voor de aanbiedingsprijs en kan deze volgende week donderdag ophalen. Moest dus voor het weekend nog elders kattenvoer halen.
Beetje slechte inkoop lijkt me.

Gewenste Oplossing:

Zou het erg op prijs stellen als ik volgende week donderdag de felix maaltijd zakjes ophaal er een kleinigheidje voor dierendag bijzit ; )

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Pets Place nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pets Place in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pets Place een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pets Place

Heeft op 03 oktober 2017 om 15:49 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de klant laten weten dat onze Dierendagactie zo succesvol was, dat alle pakketten binnen no-time op waren. Een aantal winkel heeft nog wat alternatieve pakketjes samengesteld, maar met een lagere waarde dan wij hebben beloofd (€ 25,00). We begrijpen de teleurstelling en nemen alle feedback dan ook mee voor een volgende actie.

Alle klachten die gemeld zijn door FBos