Klacht: Onterecht voorrijkosten onder enige druk aan ons doorbereken.

op 25 maart 2018 over Dierenambulance in de categorie Hulpverlening

Wij kregen op 5 maart 2018 een telefoontje van de dierenambulance dat onze kat Rakker door een overbuurvrouw die allemaal katten binnen haalt door ze eten te geven aan hun was aangeboden omdat ze tegen jullie medewerkers zij dat het een zwerver was en de niesziekte zou hebben nou een zwerver is het zeker niet deze kat is bij ons geboren en de niesziekte had hij ook niet, hij loopt al bijna 10 jaar rond in de gesloten binnentuin bij ons en hij was gewoon verkouden griep aangezien de dierenambulance een chipscanner aan boord heeft hadden ze ter plekken kunnen constateren dat het geen zwerver is en schuin aan de overkant thuis hoort heel dichtbij dus, hij komt en gaat via het kattenluik al jaren, zo zijn katten he !!! hij wordt goed door ons verzorgt. Wij kregen eerst het verzoek van jullie om hem op te komen halen bij het Dierenopvang Ookmeerweg 271 Osdorp, hoezo helemaal daar en toen belde ze een tweede maal terug dat ze hem wel even terug bij ons zouden brengen. Toen krijgen we een rekening van jullie voorgeschoteld om onze kat van jullie terug te krijgen onder het mom van voorrijkosten die wij zouden moeten betalen of wij die gelijk even ter plekke kon overmaken en waar wij dus niet om gevraagd hebben en omdat jullie hem niet ter plekken hebben gecontroleerd op het aanwezig zijn van een chip moeten jullie in eerste instantie bij de overbuurvrouw mevrouw Slot wezen die op de Admiralengracht 61 bg Amsterdam woont of de hand in eigen boezem steken door jullie eigen fout. Mijn vrouw heeft haar een tijdje geleden ook al eens hierover aangesproken zich niet met onze katten te bemoeien en ze met rust moet laten ook al zijn misschien haar bedoelingen in haar ogen goed bedoeld niet doen dus, het ging toen om onze rode kater die nu vier jaar is Poekie die trouwens ook gechipt is. Wij gaan ook de politie-buurtregisseur hierover benaderen, want dit kan niet.

Familie van Rossum-Edes

Als ik de € 25 die wij via jullie pin hebben betaald aan jullie, dat op onze betaalrekening door de dieren ambulance terug is gestort.

Alle klachten die gemeld zijn door rm.rossum