Klacht: Niet willen helpen

op 19 april 2019 over Dierenambulance in de categorie Hulpverlening

Vanavond liep er al een hele tijd een hond rond in kampen, en deze hond viel ook andere jonden lastig. Dierenambulance gebeld en kreeg de mededeling dat ze voor zoiets niet komen de dieren ambulance is alleen voor gewonde en dode dieren.

Dus een dood dier is belangrijker om te helpen dan een hond die loopt rond te zwerven en grote kans heeft om onder een auto te komen. Ben benieuwd wat de baasjes zouden zeggen als hond iets overkomt en je als dierenambulance moet zeggen we hadden uw dier kunnen redden maar we zijn te beroerd om te rijden en dode dieren zijn belangrijker. Als je een melding hebt van een gewond beest kan ik het snappen maar kom op een dood dier daar is niks meer aan te doen en die loopt echt niet weg en die kan ook andere dieren niks aan doen. Maar we rijden gewoon lekker rondjes innings ambulance en gaan tussen door boodschappen doen want dat is belangrijker en de mensen maar denken dat ze denken aan de dieren nou niet dus. Uit eindelijk werd ik terug gebeld of ik de hond mee wou nemen en voor een half uur op kon sluiten en dan zouden ze wel komen

Zorgen dat dieren niks kan over komen dus een weggelopen beest ophalen om te zorgen dat er niks met dat beestje kan gebeuren of andere beesten iets kan aanrichten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dierenambulance

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dierenambulance nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kampen57