Klacht: Dienstregeling verslechterd naar Himsterhout

op 20 maart 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds december is de 314 niet meer altijd een bus die doorrijdt naar het himsterhout. Hierdoor moet ik meestal 20 min wachten op een bus die wel naar het himsterhout gaat. Daarnaast staan wij elke keer minuten te wachten. De regeling van de 314 was prima. Nu is het bij elke passagier een ergenis, waarom zou je een regeling aanpassen die werkt. Ik doe er nu meestal een uur over om in Groningen of thuis te komen. Terwijl dit normaal niet langer was dan 45-50 min.

De oude regeling terug, of de bussen niet alleen naar eikelsingel of himsterhout laten rijden, maar ze allemaal door laten rijden naar de Trisken. Wij hebben hier ook geen wijkbus meer. Zou fijn zijn als wij wel van A naar B kunnen komen zonder als himsterhout passagier altijd te moeten wachten.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 20 maart 2017 om 20:31 geantwoord

Beste Nina1991,

Wat jammer dat voor jou de dienstregeling niet goed uitpakt. Wat precies de reden is geweest om dit zo te veranderen is mij helaas niet bekend. Ik heb je bericht in ieder geval intern doorgestuurd zodat dit meegenomen kan worden in de evaluatie.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva