Klacht: Dienstregeling

op 13 februari 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Sinds de nieuwe dienstregeling rijden er weinig bussen van Eindhoven station naar Fontys / MMC Eindhoven. Wanneer er eindelijk een bus is, is er geen buschauffeur wanneer de bus alsnog te laat vertrekt en ik bijna elke keer te laat op school kom. Dit gebeurt zeker twee keer per week.

Wanneer de bussen weer om de paar minuten komen, zoals voor de dienstregeling.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Beste thirzavanwijk, Wat balen dat je zo vaak te laat op school komt. Om je vraag door te sturen heb ik nog wel een aantal vragen voor je. Kun je me aangeven om welke buslijn het gaat en wat de vertrektijden van deze lijn zijn? Zodra ik deze gegevens heb zal ik je bericht doorsturen naar onze vervoerkundige om dit mee te nemen in de evaluatie. Met vriendelijke groet, ^YZ Webcareteam Arriva

Arriva

Heeft op 27 februari 2017 om 14:27 geantwoord

Beste thirzavanwijk,

Helaas heb ik geen reactie van je ontvangen. Ik kan daarom geen melding maken van dit voorval.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https://bit.ly/2aSlk6X.

^YZ
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door thirzavanwijk