Klacht: Dienstregeling

op 30 november 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik irriteer me er zwaar aan dat de bussen in Papendrecht nooit eens op tijd rijden. Vertragingen snap ik, niks aan te doen. Maar dinsdag had ik dat de bus, voor de zoveelste keer, 10 minuten te vroeg weg reed van de halte bij mij huis? Dit is niet de eerste keer dat dit gebeurt maar in een maand tijd al 4/5 keer! Waardoor ik dus steeds heel leuk op de volgende bus moet wachten ( rijden er niet zoveel van in Papendrecht) en zeker een half uur later aankom dan gepland!
Als mijn eerste bus te vroeg wegrijdt haal ik al mijn andere overstappen ook niet, moet toch op tijd aanwezig zijn in de les!

Wanneer die bussen eens niet te vroeg wegrijden! Gewoon even wachten ken toch gewoon

2 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

2 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

2 dagen geleden - Beste Ssaa, Ik snap dat dit je frustreert, de bussen horen uiteraard niet eerder te vertrekken dan de dienstregeling aangeeft. Fijn dat je dit even aan ons doorgeeft! Ik wil hiervan graag een melding doorsturen naar de regio, zodat zij kunnen kijken wat er aan de hand is en dit intern kunnen bespreken. Heb je hiervoor misschien voor mij nog het lijnnummer en welke richting je op gaat met de bus? En weet je nog op welke data je om welk tijdstip de bus hebt gemist hierdoor? Alvast bedankt voor je antwoord en een hele fijne avond voor nu! Met vriendelijke groet, ^PH Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht ssaa

2 dagen geleden - hallo! Ja, gebeurt vooral bij met lijn 14 richting dordrecht. 29-11, gisteren, om 11:01 zou de bus op die halte moeten komen. Die week daarvoor ook met bus 14, weet alleen de datum niet meer. Ook lijn 91 richting rotterdam wilt wel eens eerder vetrekken dan gepland.

2 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 30 november 2016 om 23:10 geantwoord

Bedankt voor je snelle reactie en toelichting.

Ik heb je klacht intern doorgegeven in de regio waar het verder wordt uitgezocht en besproken. Excuses voor het ongemak die je ervaart doordat de bussen te vroeg vertrekken. Ik hoop dat je snel verbetring gaat ervaren.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door ssaa