Klacht: diensten niet geleverd mediabox

op 05 september 2018 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

1) ik heb geprobeerd met ziggo contact op te nemen ik krijg nu al 4 dagen te horen dat ik later maar moet bellen ( m.a.w. als je problemen hebt is ziggo niet thuis )

2) afgezien van de storing van de afgelopen week doen verschillende zenders uit mijn pakket het niet. ziggo schuift het probleem op mij af. het zou aan mijn coax kabel liggen. maar mijn coax kabel is beter als de kabel die ziggo naar maar huis heeft gelegd.

3) de internetsnelheid komt niet in de buurt van wat het moet wezen. als ik daarover bel vraagt de medewerker mij waarom ik zo snel internet nodig heb…nou omdat ziggo beweert dat ze dat leveren en ik daarvoor betaal. de medewerker is het daar niet mee eens en hoort mij uit over wat ik doe op internet en beweert dat ik het niet nodig heb. wat!!!???

4) de mediabox moet ik telkens opnieuw opstarten omdat hij elke dag kuren vertoont.

5)netflix doet het vaker niet dan wel. terwijl ik geen problemen ondervind als ik het probeer via mijn telefoon. on demand doet het ook niet

ziggo levert niet de diensten die ze overeengekomen zijn. ze zeggen wel dat ze hun best doen om het te regelen. ik zie dit als contractbreuk. als ik niet betaal maar zeg dat ik mijn best ga doen neemt ziggo daar vast geen genoegen mee.
ik wil dus het geld terug wat betaald is voor een dienst die niet geleverd is.
ik wil dat het probleem gefixed wordt zonder dat ik opdraai voor de kosten.
omdat ik het vertrouwen in ziggo heb verloren ben ik ook tevreden met een alternatief geleverd door een ander als ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door jdb