Klacht: Examenafname verstoring door andere examinsten

op 09 augustus 2019 over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) in de categorie Overheid

7-8-2019 en 8-8-2019

Vandaag en gisteren examens gedaan door mijn vrouw, echter de andere cursisten totaal respectloos en verstoorden het examen. Dit waren duidelijk asielzoekers die geen enkele vrees hebben voor de uitkomst. Er waren enkele die wel serieus waren (op 1 hand te tellen, hebben we ook mee gepraat) Wij hebben er behoorlijk voor betaald. Na diverse waarschuwingen van degene die de examens afnam, zijn er (tegen het beleid) meerdere mensen de zaal uitgelopen. Dit tijdens het schrijfexamen. Nadien het leesexamen, hier waren een aantal mensen continue aan het lachen en de boel aan het verstoren. Mijn vrouw heeft meerder malen gezegd rustig te doen, hier werd niet op gereageerd en deze mensen bleven doorgaan. Een dusdanige uiting dat het hen niet uitmaakte. Ikzelf zat in de wachtruimte en moeste veel uren wachten, dus ik hoopte mijn Grieks bij te vijzelen, echter bleek dat er vele mensen aan het bellen waren op een dusdanige luide toon en gesprekken aan het voeren waren waardoor er geen rust was. We hebben deze 2 dagen met veel ellende en stress ervaren. We willen een klacht indienen en ons geld terug. Dit is buiten alle proporties. Wat is er in godsnaam met dit land gebeurt? Diep triest dit, Nederland en de politiek mogen zich schamen. Geen enkele sanctie op heel het gebeuren.Maar wij zijn de dupe. Dit is een deel van het verhaal, er is nog veel meer. Ik kan ook de mensen aanspreken die het gezien hebben en ook gezegd ghebben dat het een rommeltje was.

We willen ons geld terug, excuses en als er examens zijn waarvoor ze gezakt is, een herexamen kosteloos met reiskosten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO)

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO) nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door IngmarvdBurg