Klacht: diefstal

op 18 mei 2021 over Privilege in de categorie Online Veiling

Jarenlang heeft Privilege een flink bedrag van onze rekening weten te halen zonder onze toestemming. We hadden een telefoonabonnement bij Pretium lopen, maar nog nooit van Privilege gehoord, we wisten dus ook werkelijk niet dat we lid waren gemaakt van deze club. In totaal is er 800 euro van onze rekening gehaald onder de naam van een telefoonabonnement.

We zouden tevreden zijn als Pretium (of Privilege) dit bedrag terugstort op onze rekening en als dit niet bestaande contract wordt stopgezet.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 18 mei 2021 om 13:03 geantwoord

Beste heer/mevrouw,
De gegevens die u momenteel heeft achtergelaten op de website zijn niet voldoende om uw klacht te kunnen behandelen.
Wij verzoeken u daarom vriendelijk om de postcode en het huisnummer waarop het Privilege lidmaatschap staat aan ons door te geven, zodat wij uw klacht in behandeling kunnen nemen.
of belt u ons even op 088-0088185
Privilege Webcare Team

Heeft op 27 mei 2021 om 19:24 geantwoord

De gevraagde gegevens heb ik een poos geleden doorgegeven, maar nadien niets meer gehoord.

Alle klachten die gemeld zijn door Annerieke Boer