Klacht: Diefstal

op 29 mei 2020 over Hotel Theater Figi in de categorie Hotels

Na een verblijf van ruim 2 maanden met een kleine onderbreking van 2 weken heb ik in hotel Figi dagelijks een kamer gereserveerd. Tot anderhalve week geleden beviel Figi goed.
Tot ik op 1 mei jl. s’middags op mijn kamer kwam en constateerde dat mijn nieuwe moncler bodywarmer niet meer hing op de plek waar ik hem s’ morgens had achtergelaten. Nadat ik een personeelslid te hebben ingelicht, werd mij door de bedrijfsleider verzocht tot maandag te wachten. Dan zou hij e.e.a uitgezocht hebben. Tussentijds werd mij ook even medegedeeld dat het maar dom van mij was dat ik zo’n dure bodywarmer contant had betaald en de bon niet meer had! En de woensdag, nadat ik zelf erachter aan ben gegaan hoorde ik dat het vrijdag werd en toen werd het vrijdag, waarop ik van de bedrijfsleider de indruk kreeg dat hij wilde dat ik er werk van zou maken en niet hotel Figi. Merkwaardig. Dus Na een goede week kwam de bedrijfsleider met het argument dat PZ bij de gesprekken met personeel moest zitten. Dat gesprek zou plaatsvinden 11 mei jl. Na dit gesprek kreeg ik een telefoontje dat er niets gevonden of gezien was wat wees op diefstal van mijn bodywarmer! En daarmee was wat hem betreft de zaak af. Overigens werd ik zelf niet uitgenodigd voor een gesprek.
Terwijl enige personeelsleden bevestigen mijn bodywarmer te hebben gezien toen de kamer werd schoongemaakt is de bedrijfsleider na een week oncappabel uit te zoeken wie van zijn medewerkers verantwoordelijk is voor het ontvreemden van eigendommen van de gasten van hotel Figi.
In mijn geval betekent dit mijn bodywarmer is ontvreemdt en dus geen vergoeding of geen enkele tegemoetkoming voor het ontvreemden van mijn eigendom op de kamer van Figi.
Dus als je van je dure spullen af wilt, boek dan bij Hotel Figi!! die helpen je graag er van af.

Dat er andere gasten gewaarschuwd worden voor dit hotel.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Hotel Theater Figi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Micky7319.