Klacht: diefstal

op 12 april 2020 over ING in de categorie Banken

Sinds afschaffing tan code systeem heb ik geen toegand meer tot mijn account.ING medegedeeld dat ik geen mobiel heb. ING beloofde mij een andere mogelijkheid,nimmer ontvangen[echter wel bank fee betaald,restitutie op zijn plaats}.Enige maanden terug brief met mededeling van de opheffing van mijn bankrekening per 2 maart.Mijn antwoord met vele vragen nimmer beantwoord.De service van ING meer dan zat in februari overboekingsformulier naar ING gezonden.Nu 9 april nog immer geen overboeking plaatsgevonden.Mijn gramschap hierover ING per facebook doen toekomen.Vragen mij te telefoneren met ING.Er op gewezen dat fout bij ING ligt en ING derhalve mij dient te contacteren.Geen enkele reactie.Slechts een conclusie is mogelijk:diefstal door ING van mijn tegoed.Mij rest slechts 1 weg over en zal niet nalaten deze te bewandelen

overboeking saldo overeenkomstig saldo overboekings formulier

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Bericht van ING

7 maanden geleden - Goedemiddag boonpeng,Uit je klacht begrijp ik dat je inmiddels géén toegang meer hebt tot Mijn ING wegens de afschaffing van de TAN-codes. Is het destijds niet meer gelukt om op tijd een ING-scanner aan te vragen? En weet je zo of jouw rekening opgeheven is naar aanleiding van de brief Band met Nederland?Met vriendelijke groeten,Vincent | ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht boonpeng

7 maanden geleden - My oh my.Een reactie!! ING scanner mij geheel onbekend!Ooit heeft ING mij bericht over vervanging tan code door kleuren combinatie{?}. Bankrekening opgeheven wegens Band met Nederland per 2 maart.Mijn reactie daarop is nimmer beantwoord.Soit.Vandaar,beu met de ING service in begin februari overboekingssaldo formulier naar Leeuwarden gestuurd.Geen actie.Mijn commentaar op Facebook deed ING mij een telefoonnummer toekomen.Op mijn antwoord dat gezien de omissie van ING deze mij dient te contacteren. Geen reactie. Op mijn laatste bericht op Facebook Geen reactie.Overigens betreft het mijn bankrekening:M.Wout{boonpeng is de naam van mijn moeder en de naam marc werd niet geaccepteerd door Klacht.nl} rek.nr.:nl60ingb0675632749.Dit is niet de eerste keer dat ING niet reageert.Zelfs aangetekende brieven,recu in mijn bezit en opgestuurd aan Kifid voor een andere klacht,worden niet ontvangen.Er is duidelijk iets mis met ING,s postkamer.Gelukkig is dat niet meer mijn probleem.Ook begrijp ik niet waarom ING niet heeft gereageerd op de datum van 2 maart,de opzeggings datum!! m.v.g. M.Wout M.Wout

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 15 april 2020 om 09:33 geantwoord

Beste M.Wout,

Het spijt me te moeten vernemen dat er zoveel verkeerd lijkt te gaan.
Ik begrijp dat je het saldo hebt opgevraagd, maar tot op heden nog niet hebt ontvangen.

Zou je hiervoor opnieuw een formulier in willen vullen en naar ons mailen?

Het e-mailadres wat je hiervoor kunt gebruiken is [email protected]

Het formulier is hier te downloaden: https:www.ing.nlmediaING_Puitbetalenrestsaldo_tcm162-64353.pdf

Excuses voor het ongemak.

Vriendelijke groet,

Margreet
ING|Webcare

Heeft op 21 april 2020 om 05:24 geantwoord

Geen oplossing. Ik ben genegen wederom een formulier in te vullen temeer daar ik nu een email adres heb waarnaar ik betreffend formulier kan sturen.Echter het door ING opgegeven adres voor het downloaden van het formukier is onjuist! Ook verdere research ,urenlang, gaf geen succes.Vergeet niet dat MijnIng niet mijn toegang toestaat! Gelieve mij een adres te geven{beter nog mij een email te sturen } voor de downloading!!

Alle klachten die gemeld zijn door boonpeng