Klacht: Hond beleid

Engngngrnrg op 03 juni 2020 over Die Grenze Medikamente Enschede in de categorie Parfumerie winkels

Ik werd door een klant fysiek geduwd , bedreigd en uitgescholden omdat ik per ongeluk bijna op haar hond stond.
De medewerkers zeiden niks totdat ik in discussie ging met de eigenaar van de hond dat je niet met hond de winkel in mocht , er werd gezegd of we de discussie buiten verder konden doen maar werd verder niet op gereageerd. Ik vind dit ronduit schandalig dat ze het wel toleren dat er een klant fysiek word geduwd,bedreigd en uitgescholden terwijl zij onverantwoordelijk is door haar hond in de winkel mee te nemen iedereen kan er overheen struikelen als ze niet opletten.

Het zou gepast zijn om mensen met honden duidelijk te maken dat je als klant niet aangevallen mag worden omdat ze aan het winkelen zijn , til je hond op of laat hem buiten wachten .

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Die Grenze Medikamente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Engngngrnrg