Klacht: Geen item, geen geld

Tiho op 08 oktober 2021 over Die Grenze Medikamente Enschede in de categorie Parfumerie winkels

02.09. Ik bestelde de J.P. Gaultier Classique twv € 64,99 Betaald via PayPal, na betaling komt de orderbevestiging binnen 03.09.ze vertellen me dat ze dat artikel niet op voorraad hebben, maar dat ze in hun winkels zullen kijken en het volgende week zullen verzenden 20.09.Ik schrijf een e-mail en vraag waar mijn bestelling is 20.09. ze vertellen me dat ze het item nog steeds niet hebben en daarom hebben ze het niet verzonden 21.09. ik vraag wanneer ik de zending kan verwachten en zij antwoorden het zal even duren Op dezelfde dag eis ik dat ze mijn geld teruggeven omdat ze de aankoop na 20 dagen niet hebben afgeleverd Ik heb een e-mail ontvangen waarin staat dat ze mijn geld binnen 14 dagen zouden terugbetalen Het is meer dan 14 dagen geleden (17 dagen om precies te zijn vandaag) en ik heb mijn geld nog niet terug.

Ik wil gewoon mijn geld terug

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Die Grenze Medikamente Enschede

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Die Grenze Medikamente Enschede nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tiho