Klacht: Die administratie is niet bepaald top1

op 20 februari 2018 over Viabuy in de categorie Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb allang een bericht en e-mail gestuurd tot betrekking tot annuleren.
Er is geen reactie opgekomen dus ik dacht dat het wel afgerond zou zijn.
Toen is er een maandje of 2 a 3 niks meer van gekomen/ gehoord.
Maar nu krijg ik weer een bericht dat ik ineens moet betalen.
Dus die administratie is van niks.

Gewenste Oplossing:

Als ik niet hoef te betalen als ik allang afgezegd heb. En dat ze de administratie in orde krijgen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Viabuy

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Viabuy nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anomiepje