Klacht: weigerd behandeling

op 07 april 2013 over Diakonessehuis Zeist in de categorie Ziekenhuizen

Ik zal u even vertellen wat ik heb mij heb fibromologie
Ik word al jaren behandeld op de pijnbestrijding mijn arts Dr. y heeft geen spreek uur meer in Zeist en om dat ik niet zo mobiel ben kreeg ik een andere arts om mee te evalueren daar had ik geen probleem mee dus oké een afspraak met Dr. x daar moest ik al bijna een half uur te laat bij komen ik kwam binnen en hij zei gelijk u bent een patiënt van dr. y ik hem uitgelegd waarom ik bij hem kwam oké zei die maar kom maar over 3 maanden maar weer waarop ik zei bij dr. y is dat 1 x per half jaar oké dan zie ik u wel oer een half jaar ben nog geen 2 minuten binnen geweest maar goed ik die week er op weer naar de pijn poli waar me werd gezegd u krijg nu nieuwe medicijnen ik zo van ooo dat had hij wel even kunnen overleggen me mij maar goed hij heeft het zeker met dr. y er over gehad dacht ik waar de verpleging hem over heeft aan gesproken dat hij dat wel met me had kunnen overleggen dus naar een paar behandelingen werkte de medicijn niet dus een nieuwe afspraak met dr. x oké vind ik goed want dan kan ik het even met hem er over hebben hij had ook tegen de verpleging gezegd dat het medicijn wat ik altijd kreeg hij dat niet goed vond en hij vond ook dat er wel 3 maanden tussen moet zitten nu dat zou ik gelijk met hem bespreken zei ik dus met goede hoop naar dr. x al bij binnen komst voelde het niet goed ik vroeg ook waarom hij niet had overlegt voor de medicijnen of dat hij het soms met dr. y had overlegt waar ik al geen antwoord op kreeg hij zei me dat de medicijnen schadelijk was voor me bijnierschors waarop hij me ook vertelde ik wil u niet in het ziekenhuis zien met hartklachten waarop ik zei dat snap ik maar we kunnen er dan toch 3 maanden tussen laten dan maar wat minder mobiel dacht ik daar kreeg ik geen antwoord op want hij zei tegen me dat ik het medicijn syndroom had ik gelijk wat denkt u dat het tussen me oren zit waarop hij zei dat zeg ik niet dat zijn u woorden want u denkt dat er maar 1 medicijn werkt ik staak van af nu u verder te behandelen want u wil ook niet geprikt worden waar op ik zei nee dat doet me te zeer in me heup gewricht waarop hij weer zij ik staak de behandelingen ik zeg weet u wel wat u me aan doet dat ik dan in een rolstoel terecht kom hij zei alleen maar ik help u niet meer verder ik ben dus huilend weggelopen ik moest maar naar een ander ziekenhuis een secontopinie vragen vond hij ik dus zeer over stuur weg waar de assistent me vroeg wanneer ze een nieuwe afspraak moest maken ik zei geef me kaart maar ik wil weg hij wil me niet meer helpen ik weg dus zei kwam achter me aan en vroeg wat er gebeurd was ik alles vertelt waarop ze zei wij zijn ook niet zo weg van hem want hij doet dit met meer patiënten en hij heeft net nachtdienst gehad waarop ik zij heb ik geen boodschap aan ik ben 2 dagen heel erg overstuur geweest. een paardagen later was ik weer in het ziekenhuis en zag de assistente weer ik wel even gedag gezegd waar ze me ook vertelde dat ze het er met een andere arts over had gehad en die had gezegd dat de medicijnen die ik kreeg niet schadelijk waren en als dr. x bang was voor bijschorsnier dan kon die dat controleren ze vroeg of ze een afspraak met me wilde maken voor een andere arts waar op ik zei ik heb een klacht ingediend dus wacht dat wel even af zo gezegd zo gedaan maar de klachten afdeling heeft een gesprek met dr. x gehad waar uit kwam dat hij niet wist dat het zo erg was wat er was gebeurd en dat hij mij goed had uitgelegd waarom hij mij niet meer wilde behandelen toen ik at hoorde sprongen de tranen me weer in de ogen hij heeft het weer verdraaid het verhaal en hij wilde wel een gesprek met me waar de mevr. van de klachten afdeling bij zou zijn daar had ik totaal geen zin in want het is zijn woord tegen de mijne ze stelde oor om te kijken of er een andere arts mij wil helpen waarop ik zie graag na 2 weken werd ik afgelopen donderdag gebeld door de klachten afdeling met een slecht bericht weer er wil geen arts meer me helpen want dr. xa heeft met ze gesproken zie de ze ik ben dus ook heel boos dat 1 arts zo veel invloed kan hebben en zeker met mijn gezondheid ik moest maar naar het umc in Utrecht ik ben afhankelijk van me scootmobile en dat is wel ver weg taxi vergoeding zit er ook niet in heb het nagevraagd al met al had ik dan ook wel me oude arts kunnen houden want die zit in het diaconessenhuis Utrecht en dat was al geen optie om daar te komen ik vind dit zo erg dat 1 arts me dat aan kan doen ik weet niet meer wat ik moet doen lopen gaat steeds moeilijker de pijn word ondragelijk ik wist dat dit een keer zou gebeuren want het medicijn werkte al niet meer optimaal me reumatoloog zij zo lang het nog wel werkt gewoon blijven doen dus als het niet meer zou werken kan ik me er bijneer leggen maar ik weet dat er nog wel wat is om het me dragelijk te maken maar dat stukje hoop is nu weggegooid door Dr. x ik hoop dat jullie me kunnen helpen
Met vriendelijke grotjes Mevr.W. Vos. Vuijst.

dat ik toch word geholpen door een arts en dat dr x toch niet alles kan doen om me dat af te pakken dat beetje hoop wat ik nog had

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Diakonessehuis Zeist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Wazaly