Klacht: Probleem met terugbetaling geretourneerd product

Sandy78 op 04 april 2021 over Di Laurent in de categorie Internetshops - Schoenen

Op 22 maart heb ik bij Di Laurent (www.dilaurent.com) een paar schoenen voor mijn zoon gekocht. Op 24 maart zijn deze geleverd. Mijn zoon heeft ze gepast, maar was niet tevreden. Dus terug in de doos gedaan en heb ik deze 25 maart weer teruggestuurd. Ik had het adres gebruikt wat op het retourformulier stond. Toen ik na een week nog niets vernomen had heb ik op hun website gekeken hoe ik contact kon opnemen en daar stond een heel ander retouradres. Helaas hebben ze geen telefoonnr, dus heb ik verschillende mailtjes gestuurd of het pakket wel was aangekomen. Na 4 dagen kreeg ik eindelijk een reactie. Het pakje was aangekomen, maar de schoenen waren vies, dus kreeg ik niet mijn volledige aankoopbedrag terug. Ze stuurde daarbij 2 foto’s van schoenen met wat zand erop. Ik kon kiezen tussen een bedrag van €20 minder dan de aanschafprijs zodat ze de schoenen konden laten reinigen of ze stuurde de schoenen terug, maar moest ik zelf de verzendkosten betalen. Ik heb zeker weten geen vieze schoenen teruggestuurd en heb het gevoel dat ze me willen oplichten. Ze zijn niet aangesloten bij Thuiswinkel waarborg oid. Ze verkopen in hun webshop ook maar 4 producten. Ik heb er geen goed gevoel bij. Wat kan ik nu het beste doen?

Als ik mijn aankoopbedrag van €54 terugkrijg

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Di Laurent nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Sandy78