Klacht: Dhr G.Heesakkers

G.Heesakkers op 05 maart 2013 over Kaartenhuis.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 16-10-2012 het genoemde melk-op-schuimertje bij het filiaal Botersloothof 7 aangekocht.
Op 5-3-2013 het product,wat verkocht wordt met 12 maanden garantie, defect aangeboden.
Ik verwachte conform de wet een vervangend product of de aankoopsom terug.
de bedrijfsleider wijgerde dit en boot aan het ter reparatie op te sturen wat 4 weken ging duren.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht een vervangen product of de aankoopsom terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kaartenhuis.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kaartenhuis.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kaartenhuis.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Kaartenhuis.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kaartenhuis.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kaartenhuis.nl

Heeft op 12 april 2018 om 10:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heermevrouw,
Bedankt voor je melding.
Onze welgemeende excuses dat je tot op heden nooit een antwoord hebt ontvangen. Door een systeemfout is het bericht niet eerder bij ons binnen gekomen en aangezien de klacht een tijd geleden is geplaatst kunnen we helaas geen informatie meer terug zien. Voor het ongemak willen we je graag een kortingscode aanbieden. Graag vernemen we of je hier gebruik van wilt maken.
Groeten,
Team kaartenhuis

Alle klachten die gemeld zijn door