Klacht: Dhr.

op 03 februari 2014 over Van der Valk in de categorie Reizen Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van der Valk Hotel Heerlen
Had 4 x superior kamers geboekt Voor 8 personen ivm. 40 jarige bruiloft , dus hartje winter arrangement 3 daags compleet met oa. sauna zwembad en fitness
bevestiging hiervan gehad op dd. 11 okt 2013 ,komen wij op 31 januari aan in het hotel blijkt dat men alles aan het verbouwen was , van zwembad en sauna en de fittnes ,en hiervan men ons niet op de hoogte had gebracht , zodoende konden wij niet meer veranderen.

Gewenste Oplossing:

verbetering communicatie naar klanten toe ,zodat men dit eerder weet, en niet als men er al is ,heb ook de volle pond moeten betalen . wat dan in verhouding te veel is.
Dit is voor dit hotel heerlen echt een min punt
Heb in verschillend van der Valk hotels al overnacht deze gaan van zaken in hotel Heerlen is voor ons echt het slechtste wat wij ooit hebben mee gemaakt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Van der Valk

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Van der Valk nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dhr.E.A.Klein