Klacht: dhlforyou pakket niet aangekomen

op 10 juli 2012 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Op vrijdag 6 Juli een pakket verstuurd maar deze is nooit aangekomen.
De geadresseerde is altijd thuis gebleven en er is niemand geweest, ook geen briefje is de bus, helemaal niets.
Gisteren ochtend heb ik een mail gehad waarin staat dat het pakketje is geweigerd en terug gestuurd gaat worden, erg vreemd aangezien het nooit bij de geadresseerde is geweest.
Op Track & trace staat:
06-07 2012 14:51 Pakje is online voorbereid door de verzender.
07-07 2012 11:21 Pakje is aangekomen op het DHL Servicepoint. Geadresseerde kon niet geïnformeerd worden. Ontvangstbericht wordt verzonden aan de verzender.
09-07 2012 08:57 Pakje is aangekomen op het DHL Servicepoint. De geadresseerde is geïnformeerd.
09-07 2012 09:08 Pakje is op het DHL Servicepoint geweigerd door geadresseerde en gaat retour afzender.
Normaal gesproken komt het erbij te staan als je het pakketje heb afgegeven bij de servicepoint (staat er niet bij) en ook dat het vertrokken is en bij het sorteercentrum is aangekomen, nu helemaal niets!
Nu kan ik zeker wachten tot het pakje weer bij mij komt om vervolgens weer verzendkosten te gaan betalen zeker??!!
Tip: verstuur gewoon je pakketten via NL Post, is misschien iets duurder (1,75) maar gaat veel sneller, soepeler en zonder zorgen.

Zorgen dat het pakketje bij de geadresseerde komt en misschien in de toekomst je zaken beter regelen.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 juli 2012 om 09:01 geantwoord

Beste klant,

Wij hebben uw vraag doorgezet naar DHLFORYOU.NL . Zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen

Mocht u inhoudelijk vragen hebben over uw zending dan kunt u contact met de customer service van DHLFORYOU.NL via 0900 222 21 21 of per mail naar klantenservice.dhlforyou@dhl.com .

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

DHL Express Webcare Team

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van DHL beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Louise82