Klacht: Weer niet bezorgd op afgesproken datum en tijd!

klaske83 op 13 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn pakket wordt vaak niet bij de voordeur afgeleverd maar in het portiek waar iedereen het mee kan nemen. Mijn voordeur zit gewoon aan de buitenkant maar die kunnen de bezorgers schijnbaar niet vinden terwijl er overal aangegeven wordt hoe je er moet komen. En zoals nu en meerdere keren wordt er beweerd dat ik niet thuis was terwijl ik gewoon thuis ben. De bezorger heeft gewoon geen zin om het pakketje af te leveren, wat een waardeloze bezorgers!!!! Ik denk dat ik inmiddels al wel 10 klachten heb ingediend en nog gaat het fout….
Het gaat om de bezorgers van DHL in Drachten.

Gewenste Oplossing:

Gewoon het pakketje bij de deur afleveren op de afgesproken datum en tijd.
En niet zeggen de bewoner was niet thuis(terwijl ik gewoon thuis ben) of het elders dumpen!!!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

1 week geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. U geeft aan dat het meerdere keren misgaat en pakketten niet tot aan uw voordeur worden bezorgd of dat er niet bij u wordt aangebeld, terwijl uw voordeur aan de buitenkant van het gebouw zit. Begrijp dat u hierover al meerdere keren een klacht hebt ingediend, maar er helaas nog geen verbetering is gekomen in de bezorging. Wat vervelend dat het vaak verkeerd gaat en er zelfs pakketten onbeheerd in het portiek worden achtergelaten. Graag ontvang ik wat zendingsnummers van pakketten waarbij het mis is gegaan en uw postcode en huisnummer. Zou u bij de zendingsnummers kunnen aangeven om welke klacht het precies gaat. Uit uw bericht maak ik op dat de bezorgers wellicht u voordeur niet weten te vinden. Zou u tevens een omschrijving willen geven van hoe uw deur te bereiken is? Zendingsnummers beginnen doorgaans met 3S, CY, JVGL, JUN of JJD of eindigen op DE. U kunt dit vinden in onze app en mailcommunicatie, of eventueel opvragen bij de afzender. Zie graag uw reactie tegemoet met de aanvullende gegevens zodat we uw klachten verder kunnen oppakken. Alvast bedankt. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht klaske83

1 week geleden - Geachte Mevrouw, De volgende datums was het mis, weet alleen zo niet meer van alle datums wat het probleem was. Het kon zijn verkeerd bezorgd, in de portiek achtergelaten (waar iedereen dus zo het medisch materiaal mee kan nemen) of dat de bezorger de voordeur niet kon vinden en er dus een bericht kwam van dat de bezorger was geweest en de afzender niet thuis was, terwijl ze er wel was. Voor deze keren ook elke keer een klacht ingeleverd. 9 maart 2023 3SMMS0001107971 11 juli 2023 3SMMS0001219572 8 november 2023 3SMMS0000999792 verkeerd bezorgd 7 december 2023 (portiek) casenummer: 23183445 3SMMS0001356835 28 december 2023 (portiek) Je zending 3SMMS0001374778 Zending: 3SMMS0001414824 niet bezorgd terwijl ik WEL thuis was op 10 februari 2024! 12 februari bezorgd omdat ik buiten stond. Hier kunt u dus zien dat het vorig jaar elke keer mis en nu dit jaar was bij de bezorging. Op de vraag hoe ze bij de voordeur kunnen komen: Buiten op de muur van de portiek hangt een bordje van de nummers die op de begane grond zitten en ze om het portiek heen moeten lopen. Binnen in de portiek staat een tekst bij de brievenbus dat het nummer buiten om de hoek is. Gister hebben we zelfs een A4 papier boven de bel in de portiek geplakt. Met de mededeling dat de bezorger buiten om moest lopen en de niet werkende bellen afgeplakt. Omdat daar ook de bellen zitten van de flats op de begane grond alleen die bellen zijn buiten werking. Omdat je hiervoor niet door de deur hoeft, je moet gewoon buiten om het portiek heen lopen om daar te komen. Deurbel zit bij de voordeur buiten. Ook bij Mathot de leverancier van het medisch materiaal wordt bij de bestelling aangegeven hoe de bezorger bij de voordeur komt. Dus nu op 4 manieren te begrijpen hoe naar de voordeur te komen en nog helpt het niet. Dit wordt schijnbaar ook niet gelezen. Ook zit er een sticker op de doos omdat de ontvanger minder mobiel is en zo`n zware doos niet zelf bij haar voordeur kan krijgen. Afgelopen zaterdag was het dus weer zover dat ze een bericht kreeg dat ze de bezorger had gemist terwijl ze gewoon thuis was. Vandaag een nieuwe poging en omdat ze toevallig buiten stond kon ze zwaaien naar de bezorger. Ze is er ziek van dat het elke keer weer mis gaat. Dit is niet goed voor haar gezondheid. En elke keer als je een klacht inlevert krijg je sorry te horen, hopen dat het niet weer gebeurd. En toch gebeurd het weer. Zelfs vandaag niet eens een excuses aan de telefoon toen ik weer een klacht indiende omdat het weekend het weer niet goed ging. De leverancier kan ook niet wisselen van koerier. Want dit is niet leuk zo meer. Elke keer maar weer moeten afwachten of het goed komt. Hoop nu echt dat dit de laatste keer is dat we een klacht ingeleverd hebben, en dat er wat mee wordt gedaan!!!!!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 februari 2024 om 09:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Bedankt voor de nummers.

Ik zie dat dit om verschillende bezorgers gaat. Voor de laatste zending zie ik inderdaad dat mijn collega al meteen een klacht heeft gestuurd naar de manager van de bezorger.

Ik heb hier nog een nieuwe klacht voor doorgezet en doorgegeven hoe uw deur te bereiken is. Dit moet dan ook beter gaan met toekomstige zendingen.

Onze excuses voor het ongemak.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,

Jim
DHL eCommerce E-care

klaske83

Heeft op 13 februari 2024 om 15:31 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

omdat het tot nu toe niet goed ging. Hopen de volgende bezorging gewoon aan de voordeur zonder spanning van te voren.

Alle klachten die gemeld zijn door klaske83