Klacht: Weer een chauffeur die met zijn luie reet niet 3 trappen op wil

Parties op 10 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Je bent thuis weet er komt een pakketje aan en dan krijg je een mail van de dhl het pakje ligt bij de buren.
Weer een chauffeur die met zijn luie reet niet de 3 trappen op wil om het af te geven.
En ze komen er mee weg want er wordt niets aan gedaan dat je bij de dhl lui bent, daar worden ze zeker op uitgekozen, luie chauffeur gezocht om pakje af te geven met name bij mensen met trappen die je niet op hoef.
Het is te zot voor woorden dat ze er mee weg komen, luie luie varkens zijn de chauffeur van de dhl.

Gewenste Oplossing:

Dat de chauffeurs eens laten weten waarom ze niet 3 trappen op willen, en er elke keer ook mee weg komen,

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. We kijken graag met u mee. Heeft u voor ons het zendingsnummer? Dit nummer begint vaak met JVGL, 3S, JUN, JJD of CY. Gaat dit vaker mis? En heeft u hier misschien meerdere vorige zendingsnummers van? Dan kunnen we bijvoorbeeld kijken of het om dezelfde bezorger gaat. Met vriendelijke groet, Jim DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Parties

10 maanden geleden - buren (JVGL06083109001153604601) Ik geef regelmatig de zendingnumner, en ik heb ze niet meer van andere zending, die ga ik toch niet bewaren,ik dien regelmatig een klacht in en of het nou steeds dezelfde is of een andere chauffeur het mag niet gebeuren dat ze dit steeds doen, niet met die LUIE REET 3 trappen op gaan. Ze DOEN GEWOON HUN WERK NIET, HOEVEEL KLACHTEN MOET JE INDIENEN. en jullie komen altijd met hetzelfde antwoord en nooit hoor ik WAAROM ZE HUN WERK NIET DOEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 10 januari 2024 om 12:52 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemiddag,

Bedankt voor uw reactie.

Wat spijtig dat het opnieuw misgaat met de bezorging na uw eerdere klachten hierover en de bezorger afgelopen maandag niet naar boven is gekomen om het op uw eigen adres af te leveren.

Ik heb hiervan een klacht doorgezet (casenummer: 24025119) naar de leidinggevende van de Cityhub waarvoor de bezorgers in uw buurt rijden.

We hebben vanuit de klantenservice geen direct contact met onze bezorgers, kan daarom niet de 'waarom' vraag voor u beantwoorden.

Hoop dat de doorgezette klacht gaat helpen en het vanaf nu beter gaat met de bezorging! Zo niet, laat het ons dan opnieuw weten alstublieft. Het snelst gaat dat via onze livechat of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Hopende u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Parties

Heeft op 10 januari 2024 om 13:04 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Dat de chauffeurs hun werk niet doen, en er mee weg komen, DHL is een waardeloos bedrijf ik betaal veel geld boor BEZORGING en dat gebeurt niet. Luie luie varkens zijn het

Alle klachten die gemeld zijn door Parties