Mijn Klacht:
Ik heb 3 november een pakket verstuurd en ik krijg vervolgens een melding van de ontvanger dat het pakket beschadigd is volgens dhl en dat het retour gestuurd word naar mij.
We zijn nu 2 maanden en 9 dagen verder en ik heb nog niks geretourneerd gekregen, ik heb regelmatig contact gezocht met dhl en moet elke keer 10 dagen wachten als het pakket weer eens toevallig ergens gescand is.
Nu moest ik laatst weer wachten tot 4 januari, en nog steeds niks natuurlijk, dus ik weer gevraagd waar mijn pakket blijft. In eerste instantie kreeg ik een mail terug met de vraag om mijn bankrekening nummer zodat ze een vergoeding konden storten, het pakket was niet meer te vinden in het systeem, die heb ik doorgegeven en vervolgens krijg ik weer een mail dat het voor de zoveelste keer gescand is op 5 januari in het landelijke sorteercentrum en is het de afgelopen week al 5x aangekomen in mijn regio, maar bezorgen ho maar.
Het pakket word door 1 van dhl’s medewerkers gesloopt en de afhandeling ervan is ronduit schandalig naar mijn mening.
Als ik zo’n bedrijf had, dan zou ik me doodschamen dat iemand mijn pakket heeft laten vallen en zou ik er voor zorgen dat het meteen afgehandeld word i.p.v. de klanten te laten wachten tot ze een ons wegen!
Gewenste Oplossing:
Ik stel voor dat dhl de desbetreffende afdeling eens gaat bellen en ze druk zetten dat het pakket nu eindelijk geretourneerd word naar mij, en stoppen met smoesje van 10 dagen wachten want het is weer ergens gescand. Ik wil het pakket uiterlijk volgende week binnen hebben met een flinke vergoeding voor de geleden schade en de verzendkosten die ik betaald heb. En wat mij betreft betalen jullie ook rente over dat bedrag, maar dat zal wel niet gebeuren.
Ik heb lang genoeg gewacht en ik verwacht ook dat ze de desbetreffende dame die het pakket zou krijgen een excuusmail gaan sturen i.p.v. mij elke keer op te laten draaien voor jullie fouten! Ik heb wel wat beters te doen.