Klacht: Waardeloos bedrijf deel 5

Toot op 21 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Blijkbaar hebben we van hun eeste claim niets geleerd, wederom een idiote chauffeur mijn slot en deksel van mijn keter kussenbox omgebogen omdat mijnheer dacht dat past wel????????????????
hoezo, ben je blind ofzo, gek
wederom stel ik DHL aansprakelijk en een vergoeding voormijn kussenbox van € 159,00

Gewenste Oplossing:

dat ze vorotan van mijn kussenbox afblijven, bekwame chauffeurs aannemen en
MIJN GELD WEDEROM TERUGGEVEN EN MIJN BOX VERGOEDEN

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Hartelijk dank voor het melden van uw klacht. Wat een vervelende situatie, onze excuses voor het ongemak. Ik zet uw klacht graag door naar de leidinggevende van het depot. Zou ik hiervoor het zendingsnummer van dit pakket en de vorige pakketten mogen waarbij dit mis is gegaan? Onze zendingsnummers beginnen meestal met 3S, JVGL, JJD, JUN of CY. Ik wil u graag vragen om de schade aan uw kussenbox te melden via ons online formulier: https://www.dhlparcel.nl/nl/schade-bij-voorval Alvast bedankt voor uw reactie. Met vriendelijke groet, Mitchel DHL Parcel E-Care

Reactie van de melder van de klacht Toot

7 maanden geleden - Beste Mitchel, het pakket wat dinsdag geleverd is is zendingsnummer 3SZR0006132965 EN die van juni was zending 3SZAE002062286. de melding heb ik al gemeld via jullie online formulier, destijds duurde het 1 maand, hopelijk dit x sneller

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 21 juli 2023 om 11:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedendag,

Hartelijk dank voor de aanvullende informatie.

Ik heb uw klacht naar de leidinggevende van het depot gestuurd, zodat de bezorger hierop aangesproken wordt. Wij hebben helaas geen invloed op de snelheid van uw schade melding, ons excuses voor het ongemak.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

Mitchel
DHL Parcel E-Care

Alle klachten die gemeld zijn door Toot