Klacht: Voor de 2e keer pakje ”kwijt” bij DHL neem maar contact met de verzender

Antje1962 op 13 januari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 08-01-2024 een aankoop via Markt Plaats verstuurd naar een DHL service punt. Vanaf de verzending krijg ik via de Tracktrace al enkele dagen de melding dat het ”pakje klaar is voor verzending naar het sorteer centrum”. Verder gebeurt er niets. Vandaag navraag gedaan bij het DHL service punt. Die heeft de zending gecontroleerd en kreeg als melding ”we hebben geen zending gevonden”. Daarna hebben wij zelf DHL gebeld en die wisten ons te vertellen dat het pakje onterecht retour is gegaan naar de afzender. Daar moesten wij het verder maar mee uitzoeken. Dit is overigens al de 2x dat dit bij een MP zending gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Dat mijn pakje zonder kosten alsnog word afgeleverd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

10 maanden geleden - Goedemorgen Antje, Hartelijk bedankt voor uw bericht. Heel vervelend dat al voor de tweede maal een pakket retour is gestuurd. Graag kijk ik de zendingen voor u na. Kunt u hiervoor de QR code doorgeven of het bijbehorende zendingsnummer met uw postcode en huisnummer? Alvast bedankt voor de moeite. Met vriendelijke groet, Laura DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht Antje1962

10 maanden geleden - Beste Laura, hierbij de gevraagde gegevens| JVGLOTC0064000247 1035HX 85 Gr. Antje

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 13 januari 2024 om 10:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Antje1962