Mijn Klacht:
Gisteren zou ik via DHL een pakketje ontvangen,
Op de site las ik dat om 10.59 de bezorger onderweg zou zijn.
Om 21.14 de melding dat de bezorgdag gewijzigd was.
Om 21.28 de melding dat het pakket bezorgd is.
Alleen waar het bezorgd is? Niet bij mij iig. Ik ben de hele avond thuis geweest (en de site in de gaten gehouden) dus dat het pakket bij de buren of zo is afgeleverd lijkt me sterk.
Gewenste Oplossing:
Laat DHL geen onzinnige meldingen doen, zoals 'bezorgdag gewijzigd' en een paar minuten later 'bezorgd', terwijl er van bezorging geen sprake is.

