Mijn Klacht:
Ik heb woensdag 10 jan een bestelling geplaatst de zending zou 11 jan in de avond komen. ik heb extra betaald zodat ik hem vanaf 17:30 zou ontvangen vanwege me werk.Ik heb me zending niet gekregen via t app staat er dat de bezorger op het afgesproken plek niet kon komen terwijl dat gewoon kon. Dus ik wou geen risico nemen, heb ik t naar service point laten sturen die zou t volgende dag daar zijn 13 jan op t app staat al 6 uurtjes dat de bezorger onderweg is. Het was een cadeau wat gegeven zou worden helaas heb ik mijn cadeau niet kunnen geven door DHL
Gewenste Oplossing:
Dat mijn zending morgen 10000 procent bij t servide point komt.
Ik wil graag het extra geld die ik heb betaald ook teruggestort hebben omdat ik al vanaf 17:00 thuis was en heledag ging wachten op t bezorger

