Klacht: Verkeerd bezorgen

[email protected] op 16 februari 2024 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Chauffeurs kunnen niet lezen en/of nadenken. Bezorging regelmatig op verkeerd nr ondanks dat er een briefje op de deur geplakt is. Deutsche Grundlichkeit!!! Das war eenmaal. HET IS EEN WAARDELOOS BEDRIJF GEWORDEN. BLIJF IN GODSNAAM ALLEEN IN DEUTSCHLAND. Het is en blijft een ROT land. Bedrijf is ook niet te bereiken. Waardeloos land en bedrijf.

Gewenste Oplossing:

DHL VERBIEDEN IN NL

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw bericht. Ik begrijp dat u vaker een zending op een verkeerd huisnummer ontvangt. Dat is zeker niet de bedoeling, dus heel goed dat u dit aankaart. Ik pak dit dan ook graag verder voor u op. Gaat het telkens om hetzelfde huisnummer en waar wordt het dan wel exact geleverd? Heeft u voor mij voorbeelden met de track en trace codes van wanneer dit is voorgevallen? Bij voorbaat dank. Met vriendelijke groet, Nikki E-care DHL E-commerce Nederland

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - Sollten wir überhaupt noch online bestellen, bitten wir ausdrücklich darum, NICHT DHL zu nutzen. Darüber hinaus enthalten alle unsere digitalen Angebote eine negative Nachricht/Hinweis bezüglich DHL (ca. 3.500 Personen erreichen). Auch heute wieder. DHL an Anrufer mit einem Paket für 600 Meter!!!! weiter. Es ist und bleibt ein unsympathisches, unzuverlässiges Scheiss-Unternehmen. Beschwerden genug. Bleiben Sie um Himmels willen in Ihrem Land. mr. P.J.F. V. xxxxxxxxxxx Rapenburg xx xxxx GB Leiden Cellular 316248xxxxx The Netherlands Ådalsgatan x X 27736 Vitaby Phone 46414xxxx Sweden Dufourstrasse xx X 9000 St. Gallen Phone 4171568xxxx Switzerland kaseberga(at)me(dot)com

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemorgen, Bedankt voor uw bericht. Echter staan hierin nog niet de juiste gegevens die we nodig hebben om uw klacht verder te kunnen oppakken en gelieve in het Nederlands of Engels te communiceren. U geeft aan dat pakketten op het verkeerde huisnummer worden bezorgd. We willen graag meekijken in de gegevens van de pakketten waar het om gaat. Zou u ons de zendingsnummers kunnen sturen van de pakketten die op het verkeerde huisnummer zijn bezorgd? Zendingsnummers beginnen doorgaans met 3S, CY, JVGL, JUN of JJD of eindigen op DE. U kunt dit vinden in onze app en mailcommunicatie, of eventueel opvragen bij de afzender. Wat is uw huisnummer? En worden uw pakketten altijd op hetzelfde adres bezorgd; zo ja op welk huisnummer? Graag zie ik uw reactie tegemoet. Mocht u deze gegevens liever niet via dit platform willen delen. Dan kunt u het ook rechtstreeks aan ons doorgeven. Neemt u daarvoor gerust contact op met onze klantenservice: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support. Met vriendelijke groet, Marlou DHL eCommerce E-care

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - Het geheel gedoe met een scheisse Duitse firma DHL kost mij te veel tijd. Blijf in naar land van oorsprong. Wij hebben onze ervaring op div. internet mogelijkheden gezet. U wilt niet weten hoeveel NEGATIEVE, response binnen 2 dagen wij ontvangen hebben betr. DHL. Veel kopers hebben besloten alleen nog maar daar online te kopen wat niet bezorgd gaat worden door DHL. DUITS BLIJFT DUITS! maw. SCHEISSE. mr. P.J.F. v. ... Rapenburg xx xxxx XX Leiden Cellular 316248xxxxx The Netherlands Ådalsgatan x X 27736 Vitaby Phone 46414xxxx Sweden Dufourstrasse xx X 9000 St. Gallen Phone 4171568xxxx Switzerland kaseberga(at)me(dot)com PS Ga terug naar de lagere school om uw Duits op te halen.

Bericht van DHL

9 maanden geleden - Goedemiddag, Bedankt voor uw reactie. Helaas staan ook in dit bericht niet de gegevens die wij nodig hebben om u verder te helpen. We begrijpen dat dit een vervelende situatie is en willen dit graag voor u oplossen, maar zonder de opgevraagde gegevens hebben wij de mogelijkheid hier helaas niet toe. Mocht het fijner zijn voor u om direct te communiceren dan zijn wij ook bereikbaar via de LiveChat en/of telefonisch: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support Graag ontvangen wij dan de zendingsnummers waarbij bovenstaand probleem heeft plaatsgevonden samen met de juiste adres gegevens. Alvast bedankt voor uw medewerking. Met vriendelijke groet, Nowelle DHL eCommerce E-Care

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - Flikker toch op Duits namaak fout bedrijf. Wij zullen er alles aan doen om DHL in negatieve daglicht te zetten op/via internet. Vanaf nu is DHL geblokkeerd. PS wij hebben binnen 3 dagen meer dan 2.500 negatieve reacties omtrent DHL ontvangen. Deze worden allemaal op internet gedeeld.

Reactie van de melder van de klacht [email protected]

9 maanden geleden - Stay home German. Always all in a pain in the ash geweest for Europe

DHL

Heeft op 16 februari 2024 om 08:45 geantwoord

Geboden Oplossing:

Goedemorgen,

Wij hebben u meerdere keren verzocht om aanvullende informatie, zodat wij uw klacht in behandeling konden nemen. Aangezien u niet op deze verzoeken hebt gereageerd, gaan wij ervan uit dat uw vraag inmiddels is beantwoord. Is dit niet het geval? Neemt u dan gerust contact op met onze klantenservice: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.

Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

[email protected]

Heeft op 16 februari 2024 om 08:47 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Marlou is een automaat

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]