9 maanden geleden - Goedemorgen,
Bedankt voor uw bericht. Echter staan hierin nog niet de juiste gegevens die we nodig hebben om uw klacht verder te kunnen oppakken en gelieve in het Nederlands of Engels te communiceren.
U geeft aan dat pakketten op het verkeerde huisnummer worden bezorgd.
We willen graag meekijken in de gegevens van de pakketten waar het om gaat.
Zou u ons de zendingsnummers kunnen sturen van de pakketten die op het verkeerde huisnummer zijn bezorgd?
Zendingsnummers beginnen doorgaans met 3S, CY, JVGL, JUN of JJD of eindigen op DE. U kunt dit vinden in onze app en mailcommunicatie, of eventueel opvragen bij de afzender.
Wat is uw huisnummer? En worden uw pakketten altijd op hetzelfde adres bezorgd; zo ja op welk huisnummer?
Graag zie ik uw reactie tegemoet.
Mocht u deze gegevens liever niet via dit platform willen delen. Dan kunt u het ook rechtstreeks aan ons doorgeven. Neemt u daarvoor gerust contact op met onze klantenservice: https://www.dhlecommerce.nl/nl/consument/support.
Met vriendelijke groet,
Marlou
DHL eCommerce E-care