Klacht: slechte bezorging

walter-d op 02 juli 2015 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
DHL has resolved this complaint
Klacht opgelost op 2 juli 2015
Reactie van het bedrijf:

Per mail op klacht gereageerd op 02-07 Inhoud mail: Beste walter-d, Zeer spijtig dat de zending gisteren niet is geleverd. Door overmacht heeft de chauffeur het niet gered om op tijd bij u te zijn. Helaas heeft u daardoor voor...

Bedrijf DHL
Status Opgelost
Datum 2 juli 2015

Een klant heeft een klacht ingediend over de slechte bezorging van een pakket met het nummer (J)JD00009000591485801866, dat op de afgesproken dag niet is geleverd. Ondanks herhaaldelijk contact met de klantenservice, die aangaf dat de chauffeur nog zou komen, is het pakket tot laat in de avond niet aangekomen en is de klantenservice daarna onbereikbaar. De klacht is inmiddels opgelost.

Mijn Klacht:

Vandaag zou ik mijn pakket met nr (J)JD00009000591485801866 geleverd moeten krijgen. De hele dag zitten wachten. En niets. Gebeld met klantenservice en die zeiden steeds de chauffeur komt nog. Nu 2000 uur en nog niets. Klantenservice nu onbereikbaar.

Gewenste Oplossing:

Pakket vandaag nog conform afspraak bezorgen. Er wordt veel geld voor betaald.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DHL een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DHL

Heeft op 02 juli 2015 om 12:51 geantwoord

Geboden Oplossing:

Per mail op klacht gereageerd op 02-07
Inhoud mail:
Beste walter-d,

Zeer spijtig dat de zending gisteren niet is geleverd. Door overmacht heeft de chauffeur het niet gered om op tijd bij u te zijn. Helaas heeft u daardoor voor niks gewacht op dit pakket. Ik wil u dan ook mijn oprechte excuses aanbieden dat wij u zinloos hebben laten wachten.
Om het enigszins goed te maken, hebben we uw adres vanmorgen als een van de eerste gereden en zie ik dat het pakket vanmorgen om 09:55 uur is afgeleverd bij u. Helaas hebben we daarmee uw gewenste oplossing niet waar kunnen maken. Het spijt me dat dat niet gelukt is. Gelukkig is de zending inmiddels wel bij u in huis en wens u nog een mooie donderdagmiddag toe.

Zendings inmiddels afgeleverd

Raffaele

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM