Mijn Klacht:
Zie titelbeschrijving. Ik hou nu al 2 avonden tevergeefs rekening met het afhalen van m’n Wehkamp retour pakket en de afhaaldatum is al 2 keer verschoven, dit wordt de 3e keer. Vorige keer thuis gezeten voor de levering van een pakketje. Tijdens het wachten is de status veranderd naar bezorgpoging mislukt en naar afhaallocatie gebracht. DHL mag echt een award winnen voor bezorgbedrijf met de meest luie, ongemotiveerde, minst hardwerkende werknemers in Nederland en waarschijnlijk internationaal. Vreselijk!!!!
Gewenste Oplossing:
Pakket afhalen!!!!!!!


