Mijn Klacht:
Beste lezer,
Graag zou ik de Euro 3.99 retour willen ontvangen die ik betaald heb ivm het verzenden van 2 puzzels. Het pakket is wel op de DHL plek in Tilburg aangekomen maar de winkel is sindsdien gesloten wegens waterschade. volgens de medewerker van DHL die ik net sprak is het pakket retour gescand en kan ik restitutie aanvragen. Zij vertelde mij echter niet dat dat bij haar kan. Ik ging ervan uit dat dit via internet moest. Maar ik lees nu op de site dat dat bij de klantenservice moet! Aangezien ik al 3 keer 15 minuten met DHL aan de telefoon heb gehangen ga ik dit nu niet meer telefonisch doen. Ze kon me ook niet vertellen wat er met het pakket gebeurd en of ik daar geld voor retour ga krijgen. Dus een hoop onduidelijkheden binnen jullie bedrijf. Ik hoor het graag, groet Marie-Helene de Kort
Gewenste Oplossing:
Het liefst zou ik het pakket ontvangen. Zo niet dan graag alle gemaakte kosten retour Euro 10,39


