Klacht: Pakketten spoorloos

jskn88 op 06 juli 2023 over DHL in de categorie Koeriersbedrijven en post

Pakketten spoorloos!!!!!!!!!
Status afgeleverd op het adres?
Kan niet er was niemand thuis geen briefje en niet bij de buren afgeleverd!
4 pakketten in nog geen maand tijd!
3 pakketten in 1 week!!!
En wat doen jullie eraan?
Start een onderzoek en regel eens iets!

Een onderzoek waar de pakketten zijn gebleven.
En als de paketten niet gevonden worden vergoeding van de paketten.
Ik moet dit bedrag namelijk gewoon betalen en dit is meer dan €400!!

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar DHL over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DHL in behandeling genomen

Bericht van DHL

7 maanden geleden - Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend om te vernemen dat u de zendingen nog niet ontvangen heeft. Heeft u voor mij nog uw huisnummer? Dan pak ik dit graag verder voor u op. Mijn excuses dat de leveringen zo zijn verlopen. Met vriendelijke groet, Senna DHL Parcel E-care

Reactie van de melder van de klacht jskn88

7 maanden geleden - Nummer 2. Ja heel vervelend en jullie doen er steeds niets mee! Ik zit nu wel met een hoge factuur te kijken. Heb zelfs in de app aangegeven pakket punt.

DHL

Heeft op 06 juli 2023 om 13:21 geantwoord

Goedendag,

Bedankt voor het nummer.

Ik kan mij de teleurstelling goed voorstellen nu meerdere zendingen nog niet terecht zijn. Al helemaal nu het om een hoog bedrag gaat.

Ik zou hier graag een onderzoek voor opgestart willen hebben zodat wij meer informatie hierover krijgen. Om hier duidelijkheid over te krijgen zal de verzender van het pakket contact op moeten nemen met DHL. Wij kunnen dan een onderzoek opstarten, op basis van bepaalde specifieke informatie waar alleen de verzender over beschikt. Ik adviseer u dan ook om dit te melden bij de verzender.

De verzender zit bij een speciale afdeling met contactpersonen binnen DHL en kunnen dit oppakken bij ons.

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Onze excuses voor het ongemak.

Jim
DHL Parcel E-care

jskn88

Heeft op 06 juli 2023 om 16:35 geantwoord

Beoordeling 1/10 star-1 (10)

Geen oplossing dus!!

After reviewing our shipping records, we regret to inform you that we cannot process a refund, and a replacement for the missing package cannot be sent. Our records show that the package was delivered to the specified shipping address. According to our terms of use, the risk of loss and title for the product passes to you upon delivery to the carrier. You can find more information about our policy on our website at https://www.temu.com/terms-of-use.html.

We understand that you may have already checked all possible places around your home, but we recommend rechecking to ensure the package was not mistakenly stored or delivered to a neighbor. If you still cannot locate it, we advise you to reach out directly to the carrier for further assistance.

We apologize for any disappointment or inconvenience this may have caused. If you have any further questions or concerns, please do not hesitate to contact us. We are here to assist you in any way possible.

Thank you for your understanding and cooperation.

Best regards, Isabella

Temu Customer Service Team