Mijn Klacht:
Ik heb extra betaalt voor een pakketje zodat het vandaag, maandag 1 juni afgeleverd zou worden. Ik ben eventjes tussen jalf 11 en half 12 weg. Zijn ze er dan net en dan inplaats van het pakketje in de schuur te leggen of aan 1 van de buren te geven nemen ze hem weer mee en krijg ik hem morgen pas… dus ik heb voor niks 10 euro betaalt zodat die vandaag kwam….
Gewenste Oplossing:
Niks.

