Mijn Klacht:
Beste DHL, ik heb reeds een klacht ingediend, dit heeft case number 23976670 gekregen. Ik ben dus de ontvanger van het pakket, niet de verzender. Degene die de case behandelt heeft dit waarschijnlijk niet goed begrepen. Het betreft een pakketje die ik aangekocht heb via Marktplaats, vandaar het zendingsnummer MDPR71VGKWW. Op 28-12-23 werd er in mijn DHL app vermeld onderweg met bezorger 11:03 daarna Bezorging verhinderd, retour naar de verzender 11:16. Vervolgens GeJoJo van gescand in het landelijk sorteercentrum tot aangekomen in jouw regio maar er is nooit iets aangekomen in het door mij aangegeven afhaalpunt Videocorner Schiedam. Vervolgens ben ik gisteren naar de Videocorner Schiedam gegaan, de DHL afhaallocatie, daar werd gezegd dat ze veel klachten van klanten hadden waarvan hun pakketje niet was aangekomen. Vervolgens raadden ze mij aan een klacht in te dienen bij DHL. Dat heb ik gisteren via chatbot Tracy gedaan. Inmiddels staat er in mijn DHL app dat het pakket retour gaat naar de afzender. De afzender weet van niets. DHL maakt er een potje van. Waarom is het niet alsnog afgegeven bij de DHL afhaallocatie Videocorner Schiedam?? Ik heb betaald voor mijn pakket via Marktplaats incl verzendkosten. Ik wil mijn pakket en ben ook zeker niet van plan om nogmaals verzendkosten (incl tt) te gaan betalen. Dus DHL zorg dat mijn pakketje terecht komt in Schiedam!!! Graag oplossing en reactie!!
Gewenste Oplossing:
Als mijn pakket retour is bij de afzender moet het gewoon kosteloos naar mij (de ontvanger) verzonden worden. Ik eis gewoon mijn pakketje en geen onnodig gejojo heen en weer. DHL neem jullie verantwoording!