Mijn Klacht:
Hallo, Helaas is er bij ons voor de zoveelste keer een pakketje verkeerd bezorgd. In de track en trace staat vermeld dat mijn pakket thuis is bezorgd op de afgesproken plek (tuin). Maar in werkelijkheid is het pakketje op een compleet ander adres in het dorp bezorgd. Dankzij deze vriendelijke bewoner hebben wij ons pakketje alsnog gekregen.
Ons adres staat nog niet op google maps en is daardoor wat lastiger te vinden. Voor andere pakketdiensten is dit geen probleem. Met Post NL, DPD etc. hebben wij goede ervaringen, deze pakketen worden goed bezorgd. Helaas is het bij DHL al vaak voorgevallen dat ze het pakket de status bezorgd geven, maar wij niks ontvangen en dus een speurtocht moeten doen naar ons pakket en deze uiteindelijk ook wel eens zoek zijn. Via de klantenservice heb ik aangegeven een officiƫle klacht te willen doen en een terugkoppeling te willen ontvangen. Dit is volgens de medewerkers in de chat niet mogelijk en ik wordt afgescheept met het antwoord we gaan dit intern melden. Dit heeft echter geen effect.
Gewenste Oplossing:
Dit probleem speelt al 2 jaar. Wij zijn tevreden als we worden gecompenseerd voor het vele zoeken naar onze pakketen en zoekgeraakte pakketen. Daarnaast verwachten wij van DHL een terugkoppeling over hoe dit probleem in de toekomst voorkomen gaat worden.